Tuesday, June 15, 2010

1BuLaN DaN 2 MinGgU

Sedar tak sedar dah 1 bln dan 2 minggu aku cti sem,
seperti kebiasaan cuti sebelum ni kan,
aku banyak memperhabiskan cuti aku dengar dengan melayan cerita,
yang aku kumpul sendiri sebelum cuti sem start dan dari sumber kakak ku,
tak kira la apa jenis cerita aku layan,
dari movie ke drama,
dari barat ke timur semua aku layan,
tu belum (+) dngan cerita kat tv lg,
tu la life aku kalau cuti bermula,
nak perg jln2 tempat lain ongkos plak TIADA,
jd inilah cerita yang dh ABES dan SEDANG layan wktu cuti ni.

JAPANESE DRAMA
KOREAN DRAMA
ENGLISH DRAMA
  • GHOST WHISPERER SEASON 5
  • MENTALIST SEASON 2
  • ALL CSI SERIES
  • STARGATE UNIVERSE
  • SUPERNATURAL SEASON 5
  • THE VAMPIRE DIARIES
  • SMALLVILLE
  • THE LEGEND OF SEEKERS

P/S:currently geng2 manah ngah berjuang kat sukma melaka,rugi xleh tngok depa fight,ape2 hal fighting and gambatte.........

No comments:

Post a Comment