Friday, September 24, 2010

Kemas nyer Libraryku




Aktiviti petang tadi,mencari sumber untuk assignment ECW 503 RESEARCH METHODOLOGY. Dateline minggu depan,dah lebih sebulan kot lecturer En. Ismail Atan bg suruh siapkan assignment nie. Tapi nak wat cmner, dah memang dasar suka buat keje last minute. Maka hari nie terlaksana gak la buat assignment nie. Jadi nak dipendek-kan cerita, ade satu sumber tue nak cari, then buku dier entah kemana2, supposely la kan each book or journal patut ade dier punyer kod dan disusun mengikut kod tue la, kali nie laen memang pening la kepala aku mencari buku tadi. Gambar kat atas tue baru sikit, lupe nak amik gambar buku yang berselerak atas troli and aku xtau la bila petugas PTAR 3 nak susun balik buku2 ditempat masing2.

Tapi, kalau petugas tue xnak susun pon xpe, aku pon paham. Mana tak nyer,each student datang cari buku,kelebik2 lebih sikit pahtu buat selerak. Nasib baek la aku xsuke p library. Kalau tak hari2 aku maki hamun @#!$@#%#$%#$ sape2 yang buat keje nyusah kan orang ramai.

So kepada sesiapa rasa perlu untuk mengekal kan kekemasan library PLEASE DON'T GO TO LIBRARY, dengan cara nie bukan saje library kemas bergaya, buku dalam tue pon berseri macam intan permata.

No comments:

Post a Comment