Sunday, October 31, 2010

Literature of Mathematics

Surprise>>>>>>>>>

So,everyone must be wonder, it is true mathematics has literature? and my answer is Yes<>Yes (back to back).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bukan apa, dah hampir satu semester belajar and a few days ahead i will have a final exam for maths.Sometimes, semua orang yang benci kan math sebab TERUTAMA nya adalah tak pandai. But for the only reason for me is because it has Literature. So what i mean with this literature is my lecturer rules and regulations, time nak jawab soalan tue pastikan urutan betul, simbol (+) kat hujung kertas tak boleh kat bawah. and lots of things la. Penat. Sungguh penat, nak menghafal formula lagi, nak tau undangx3 boleh tak nombor letak cam nie,susun camnie.. really penat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

BTW, maybe ade kot hikmah my lecturer have this rules, maybe her thing it good for then i accepted sincerely.hehehehe

So, minta2 la nothing really funny happen during paper math, kalau tak mati den di buat nya.

p/s: subjek nie jer obstacles for me untuk dapatkan dean list. I hope pass and not less than B....please

No comments:

Post a Comment